Sunday, May 8, 2011

oUh SunGai BuLoh !

dah satu semester aku meninggalkan cmpus tersayang ! now aku terpaksa pulang ke cmpus untuk menghadiri peperiksaan akhir klinikal semster 4 di cmpus.. walaupun satu semester aku tidak berada di sini mcm byk jer perubahan ak tgk..huhu ! bus dari Kota Bharu jam 9.00 pagi dan ak telah sampai di Kuala Lumpur jam 5.00 ptg.. dh lama ar x naik bus abz sakit badan ak bila sampai kt cmpus..dh la dpt bus yg uzur ! sabar je-lah ! huhuh..
when i arrived at Hentian Putra why i see everyone is foreigner? uh ! dahsyat-lah Kuala Lumpur sekarang dh di monopoli oleh orang asing..masa aku nk ambik komuter pon takut semacam jer rasa mcm dh x selamat nk di negara sendiri.. uh ! akibat train delayed satu jam ak smpai di KTM Sungai Buloh pon lambat ! kul 6.30pm ak selamat smpai di bilik kawan ak..di sebabkan sox bwu dpt ambik kunci terpaksa-lah stay one night kt bilik kwn.. when i arrived at hostel aku tgk semua org tgk pelik ak..maybe x pernah tgk ak kot bfore diz kan? haha ! yer-lah dh satu semster ak meninggalkan kolej untuk menjalani latihan klinikal di Hospital Sulatanah Nur Zahirah ! tp ak gmbira sgt ramai yg masih tegur ! hihi.. terhaaru guys ! =D

p/s : hope to get a room not a dorm !

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...