Saturday, April 16, 2011

pAgi SabTu deNgan Study !




ayuh ! lagi sebulan aku akan menduduki peperiksaan akhir semester 4..begitu menakutkan kerana ini merupakan first final exam of my clinical at hospital..even we got 4 subjects on diz semester yet, it does not make me to get full high points to diz semester coz from A to so hard for me ! ape-ape pon aku tdk boleh putus asa..aku akan mampu untuk sedaya upaya buat yang terbaik demi mama dan papa aku ! aku tahu mereka banyak berkorban untuk aku..walaupun kehidupan aku di sini sangat "complicated" tapi itu bukan menjadi penghalang buat aku kerana ini adalah pilihan buat diri ku.. jadual peperiksaan pon sudah keluar..

Thursday (12th May 2011) :
8.00am - 11.00pm Farmasi Pesakit Luar
2.00pm - 5.00pm Stor Perubatan

Friday (13th May 2011) :
8.00am - 11.00pm Farmasi Klinikal Onkologi
3.00pm - 6.00pm Persediaan Galenikal


OMG! semua subjek tersebut 4 jam kredit kew? adoi..mati la aku nk study untuk 4 jam kredit..
biar pun 10jam kredit aku sanggup utk mencapai kejayaan nanti..hope so !

p/s : study + tgk movie !!



cloxacillin capsule 250mg
teka ek niey ubat aperr?! paling senang jerr~

1 comment:

Nurfazilah Cipa said...

cloxacillin..antibiotik..huhuhu.kan??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...